Bruno Cortona parrandazaleak Roberto izeneko ikasle lotsati bat ezagutu eta opor egun bat berarekin pasatzea gonbidatzen du. Erroma utzi eta bidaiaren eraginez, gaztea gero eta erakartuagoa sentitzen da bere kidearen bizimodu eroaz. Bere familiarekin ordu batzuk igaro ostean bidaiak ustegabeko amaiera izango du. Filme hau Dino Risi eta zinema italiarraren arrakastarik handienetakoa izan zen.