Antonio Badalamenti Milaneko hirian lan egin eta bizi da. Udako oporrak iristean, erabaki du egun batzuk Calenzano bere jaioterrian, bere familiarekin batera, igarotzea. Parada honetaz baliatuz, enpresako zuzendariak aipatu herriko Mafiaburu den Don Vincenzori pakete bat bidaltzen dio. Orduz geroztik protagonista Mafiaren kidea baino ez da izango. Filme honek 1963. urtean Donostian ospatu zen Zinemaldian Urrezko Maskorra lortu zuen.