Antonio, bere diapositiba proiektorearekin, harrera zentru batetan agertzen da, eta bertan Maria ezagutzen du, gorputz osoa ilez estalita duen emakume bat. Antoniok negozioa usaindu eta Maria mojen tutoretzatik libratu ostean publikoki feria atrakzio moduan erakustea erabakitzen du. Geroago berarekin ezkonduko da baina lehendabiziko haurdunaldiak gauzak nahastu egingo ditu.