Bere lankideari maitasuna agertzen ez dion ofizinista lotsatia, emaztearen iragan artistikoa ezkutatu nahi duen senarraren jelosia eta telebista aurkezlea izan nahi duen hortzeria itzeleko gizonaren desioa dira 1965. urtean Dino Risi, Franco Rossi eta Luigi Filippo D´Amico zuzendariek filmatutako hiru pasarte hauen gaiak.