Filmeak, gertaera xume batzuen bidez, Stefania Sandrellik antzezten duen Adriana Astarelliren nortasuna azaltzen digu. Nekazari familiakoa bera, bere herria utzi eta Erromara abiatzen da bizitza aurrera ateratzeko asmoz. Aldi bateko lanak lortzen ditu, modelo nahiz aktoresa gisa, antzezpen laburrak eginez, baina bere edertasuna eta bere xumetasuna ikusita, gizonek berataz baliatu nahi dute.