Biagio Solise, etxe orratzetako altueretatik Milaneko gizartea bere oinetan izatea amesten duen kristal garbitzaile umil bat da. Gauetan, etxera nekatuta itzultzen denean, bakardadeak inguratzen du. Eta une horietan, famatua bilakatuko duten egoerekin hasten da ametsetan. Milango Scala-ko gala batean, kantari nagusia hiltzen dute eta hilketa Biagio Soliseri leporatuko diote.