Filmearen zuzendaria, Pietro Germi, filmaketan hil zen. Mario Monicellik amaitu behar izan zuen filme hau. Florentzian bizi diren bost lagunek egunerokotasunari eta asperraldiari ihes egiteko burutzen dituzten hainbat baldarkeria eta broma xehetasunez azalduko zaizkigu filmean.