Dozena bat sketch-en bidez, bost italiar komedia zuzendari famatuk telebista lanaldi baten erretratu garratza eskaintzen digute. Programazioari eginiko kritika honek ere, azterketa sozial zuhurra egiten du, non gizartearen ardatz gisa hartzen ditugun estamentuak (klase politikoa, eliza, justizia, polizia, eta abar) zalantzan jarriak dira. Ez da populazio erdeinatuaren eguneroko dramari buruzko erreferentziarik falta.