14 urtek bereizten dituzte I mostri osatzen zuten ateraldiak eta 12 sketchez osatutako errealizazio hau. Hiru zuzendari handiek (Dino Risi berriz, Ettore Scola, eta Mario Monicelli) eta hiru aktore handiek (Sordi, Tognazzi eta Gassman) Italiako bizitzaren zenbait alde agertuko digute ikuspegi kritiko, karikaturizatu eta, aldi berean, koherente batean. Italiako bizitzak, orduan bezela orain ere, indar handia izango du.