Emanaldi Bereziak
1998an, Ry Cooder Kubara joan zen disko bat grabatzera, Ibrahim Ferrerekin eta Kuban Super-Aitonak goitizenez ezagutzen dituztenekin, Buena Vista Social Club leanean -mundo osoan arrakasta ezezik, Grammy saria ere lortu zuena- lagun izan zituen gainerako musikariekin, alegia. Wenders filmaketa-talde urri batekin atzetik joan zitzaien. Zinegile alemanak musikariak beharu zituen estudioan eta beren bizitzen arrastoari segi zion Habanan; gero Buena Vista Social Club-ek Amsterdamen eman zituen bi kontzertuetan filmatzen jarraitu zuen, New Yorken amaituz, Carnegie Hall ospetsuan emandako errezitaldi ikusgarrian.