Kontraespioitza zerbitzu amerikarrak Kaplan agente flatsua asmatu behar izan du, hoteletan gelak bere izenean erreserba egina eta armairuan arropak eta guzti dauzkana, baina ez da esistitzen. Zoritzarreko kasualitate baten ondorioz, inori kalterik egiteko gauza ez den Roger Thornhill Kaplan agentea dela uste izango dute haren atzetik dabiltzan aente etsaiak. Hartara, Thornhillek jazarpen etsipengarria jasan beharko du.