Melanie San Franciscotik Bodega bay-ra doa kaiola batean txori pare bat daramatzala. Oso gustukoa duen Mitch abokatuaren ahizpa txikiari oparitu nahi dizkio. Bertara iritsi orduko, antzeta batek kopetan zauritzen du, eta gero hegaztiekin hainbat gorabehera gertatzen dira. Bodega Bayko txoriak, eromoduan, pertsonak erasotzeari ekingo baitiote.