JOHN M. STAHL
Istripurik gabe melodrama ez litzateke existituko. Istripuetan itsu geratzen den jenderik gabe, melodrama ez legoke zineman. Alde egina den emaztearen bila joateagatik istripua izan duen senarra barik, melodrama ez zen melodrama izango. Ezbeharrean senarra itsu geratuko ez balitz, melodramak ez luke ezer balioko. Ezta emazteak bera ohartu gabe zainduko ez balu ere...