JOHN M. STAHL
Bere eztei egunean. Normak bere senarra izango denari iraganeko sekretu bat kontatu nahi dio, baina bere amak ez diezaiola esan aholkatzen dio. Sekretua Normak seme bat duela da; Edwardek azkenean sekretuaren berri jakingo du eta umea semetzat hartuko duela zin dagio, baina haren aita hilko duela dio. Tom bere lagunari buruzko susmoak ditu, eta Normarekin bakarrik topatzen hura tirokatuko du.