JOHN M. STAHL
Elkarrengandik aldendu aurretik, Johnek eta Irenek aspaldian utzi zioten elkarbizitzari. Erremediorik ez dagoelarik, ordea, elkar maitatzen dutela ohartuko dira Zinemaren Historian leku handia duen Sol Polito argazki zuzendariak argiztutako melodrama honetan. Antzerki lan batean oinarriturik, film pisuzkoa izan zen. Horrexegatik, arte zuzendaria eta guzti izan zen estudioan.