JOHN M. STAHL
Stahlen filmen datuetan gero Zinemaren Historian garrantzi handia izango zuten izenak agertzen hasten dira. Oraingoan, Cedric Gibbons dugu arte zuzendaria Gillespierekin batera. Gibbonsek egun ezagutzen dugun urrezko Hollywoodeko irudia sortu zuen. Memory Lane honetan, Eleanoreren senarraren gizarte maila altua adierazten duten ikutuak bere ardura dira.