JOHN M. STAHL
Zortzi urte geroago, Fox ekoiztetxeak film honen eskubideak erosi zituen eta bertsio berri eta hiztuna burutu zuen George Marshall zinegileak, Will Rogers cowboy famatua izarra zelarik. 1927an Stahlek bere ekoiztetxe propioa sortu zuen. Tiffany-Stahl izango zuen izena eta ez zuen inoiz amore emango; hiru urtetan, 40 film burutu ziren bertan.