JOHN M. STAHL
Gero eta luzeagoak, gero eta atrebituagoak, gero eta mamitsuagoak dira Stahlen filmak. A Lady Surrenders -ek John Erskine idazlearen "Sincerity, a story of our time" nobelan du oinarria. Aktore artean, gero Zinemak izan duen Sherlock Holmesik ospetsuena izango zen Basil Rathbone agertzen da protagonistaren maitalearena eginez. Gidoigilea, emakume bat, Gladys Lehman.