JOHN M. STAHL
Hays bulegoak, zine zentsuraren lehendabiziko kodea sortu zuenak, estu markatu zion bidea John Stahli, ez baitzuen nahi senarrarekiko leialak ez ziren emakumeen erretratua atsegina izatea. Nahiz eta segizioa ikaragarria izan, Hays bulegokoak ez ziren batere kontent geratu eta 1938an ere kexu agertu ziren pelikulak adulterioa goratzen zuelakoan.