JOHN M. STAHL
Oskarretan finalista hainbat mailatan, Douglas Sirkek egin zuen bertsio miresgarriarentzako oinarri eta ardatza, hona hemen melodrama klasikoa bere maiestate eta handitasun osoan. Estrainekoz erabili zen zineman odol beltza eta azal txuria zituen gizaki baten trajedia. Estrainekoz, beltzek kentzen diete pantailaren ospea eta garaipena pertsonaia zuriei.