JOHN M. STAHL
Argiaren beste azti bat film mingarri hau argiztatzeko arduran, Joseph La Shelle. Aktoreen artean, Vincent Price aurkituko dugu. QuizzWest, oso mutil arrunta, gerrara doa. Japoniarrek hartuko dute preso Filipinetan. Ihesari emanda, zingiretan barrena sartuko da beste soldaduekin batera. Kritikak ez zuen ondo hartu oinarria zen antzerki lanaren bukaera aldatu izana...