JOHN M. STAHL
Leon Shamroy argazki zuzendariak Oskarra eskuratu zuen. Gene Tierney eta Lyle Wheelet eta Maurice Ransford arte zuzendariak finalistak izan ziren. Mugarik, trabarik, onartzen ez duen melodrama oso honek ez zuen oztoporik aurkitu ikusleen bihotzerako bidean. Luxuzko errepartuan, Jeanne Crain eta Vincent Price. Soinu bandan, Alfred Newman.