JOHN M. STAHL
Oso pelikula xelebrea Stahlen filmografian. Izan ere, ez zen berak aukeratutako egitasmoa. Elliott Nugent zuzendariak filmaketa hasi eta astebetera lana bertan behera utzita, Stahlek bere gain hartu zuen istorio xuabe, alai eta endredatu hau, periodiku artikulu batean oinarria duena. Artikuluaren izenburua: "Futbol amerikarraren zaletuok ez dira gizakiak".