Mary Poppins eta Jane Eyre zuzendu zituen Robert Stevenson zine langile prestuak Back Street berritu zuen Hollywoodek ederki asko zekielako melodrama ausart honek arrakasta izango zuela hamarkadetan zehar. Luxuzko ekoizpena izan zen eta oraingoan ere, ikuslegoak bat egin zuen patuak estu markaturiko emakume protagonistarekin. Filmak baditu instant dramatiko ahaztuezinak.