Zer lotura dute Only Yesterday-k eta Ophulsen maisulanek? Batzuen ustez, biek, Lewis Allenen liburuan oinarritzen denak eta Stefan Zweigen kontakizun malapartatua abiapuntutzat duen honek eromen gazigozoa bera azaltzen dute. Egia ala ez, Carta de una desconocida film liluragarria da, publizitateak zioenez, "maitasunak dirauen arte iraungo duena".