Urrezko Hollywoodeko beste isla ikaragarri eta sorgingarria. Ekoizpen dotorea, bizitzaz blai dagoena. Gidoiak ez du akatsik eta filmak melodramaren arau guztiak betetzen ditu banan-banan . Douglas Sirkek laztandu egiten ditu istorioa eta pertsonaiak eta Jane Wyman finalista izan zen Oskarretan.