Kritikak ez zuen ondoegi onartu Sirken bertsio berria baina zineman maitasunezko istorioek izan behar duten guztia agerian dago drama borobil honetan, non film zaharraren neskamea Munichen den neska amerikarra bilakatu den. Technicolor eta Cinemascope sistemetan filmatua, Ross Hunter ekoizle handiak hartu zuen bere gain "remake" honen ardura.