Lana Turnerrek, John Gavinek, Sandra Deek ez dute garrantzirik pelikulan, istorioan, amesgaiztoan. Stahlen filman gertatu zen legez, emakume beltza eta azal txuria duen neska antzezten dituzten aktoreek betetzen dute pantaila oso-osoan. Juanita Moore eta Susan Kohner dira eta finalistak izan ziren, ohore osoz, 1959 urteko Oskarretan.