Maitasunaren ahalmen ikaragarria, hilgarria, ekartzen du Isabel Coixetek pantailara, moldez eta trazaz Cosas que nunca te dije hartatik hain urrun dirudien lan honetan, kutsu erromantikoak harrapatua dena, kamera mugimendu zabalez adierazia dagoena. Ezpataz armaturik datorren amodioa gurera dakar, paisaje lanbrotsuetan abandonatzen gaituena.