1999a ez da urte txarra izan Ponsentzat. Ziklo zabala eskaini zioten Londonen eta Amic/Amat -ek Berlingo Zinemaldian parte hartu zuen. Bizitza baten amaiera dakarkigu begietara Caricies egin zuen zuzendariak. Besteengan luzapena izan nahi duen bizitza baten istorioa. Irudi garratz eta eder baten bitartez iragarritako bizitza amaiera baten inguruko filma.