La Cuadrilla zine taldearen hirugarren luzemetraia amorrazioz betea. Fabula/satira politika ausarta, ez du inor pakean edo salbo uzten eta urrezko aukera ematen dion Airbag en topo-estropozo egin genuen Manuel Manquiña aktore bikainari.