Oskarretan finalista izateaz gain, El abuelo-k zinemara ekarri zituen aspaldian zinemara joateari utzi zioten ikusleak, benetako melodrama handi eta mamitsuen egarriz ziren horiek, bizitza bera baino handiagoak diren aktoreak, Fernando Fernán Gómez, Rafael Alonso, miresten zituzten horiek, zineman hitzen maiestatea eta kameraren baretasuna bilatzen duten horiek...