Gustavo Corradok oraindik ez ditu 30 urte bete. Argentinako Zine Unibertsitatean lizentziaturik, egun bertako irakaslea da. Zinema eskolak bukatu bezain pronto Unibertsitatean egin zuen Rita, la pasión 16 mmtako laburrak San Petersburgo eta Santiago de Chileko Zinemaldietan hartu zuen parte. El armario bere lehendabiziko luzemetraia dugu.