Sundancen parte hartu zuen film estraino honek, non pertsonaiek ez diruditen mundu honetakoak, ez dakite haurrak nola egiten diren eta trenetako burdinbideetara ateratzen dira aldetara begiratu gabe. Xelebrea zuri-beltzean hasten den kontakizuna, gero kolore biziz tindatuko dena. Arraroa aktore finek eta ipotx kementsuek antzezturiko film primerakoa.