Film hau egiterakoan, Uribek ez zion indarrean dagoen zine modari, ez honi ez beste horri, heldu. Oso saio berezi eta baitakoa egin zuen Carmelo Gómez, María Casal, Ingrid Rubio eta Asunción Balaguer antzezleen konplizitateaz. Benetakoa izan arren, gezurrezkoa izan daitekeen munduan dabilen ikerlariaren istorioak ustekabean harrapatu zituen krtikariak eta ikusleak.