Galizian egiten den edo egin litekeen zinemaren eredu dotorea. Xavier Villaverde zinemagintzaren hainbat mailatan ibilia, ikasia, aditua da eta bertako zinemaren alde borroka handia egin du. Jende finaren konplizitate jatorra lortu zuen oraingoan: Nancho Novo, Elena Anaya, Manuel Manquiña, Geraldine Chaplin pantailan, eta Gerardo Herrero, ekoizle afanetan.