Guda zelaietan egiten ez zen gerraren kronika. Francoren soldaduak Madril setiatu zuten garaiaren inguruko kontakizuna. Jende arrunta baina hondratuaren erretratua. Goya eta Pradoko Museoari eginiko omenaldia. Aktore onez gainezka den filma ( Paco Sagarzazu gurea agertzen da anarkistarena eginez), hegazkinen lehergailuen pean "chotis" bat nola dantzatu behar den lekzio barnerakoia.