Pelikula honek bi izen propio ditu. Bata, Ricardo Francorena, berea baita filma nahiz eta bukatu baino lehenago hil zen. Bestea, Ariadna Gilena. Berak ematen dio tonu hilkorra, doinu zauritua. El Retiroko Piztien Etxean gertatzen den eszena fantastikoa da film honetako hirugarren zutabea. Baita hondartzan izango den bukaera hori ere, amaierarik onartzen ez duena.