Gaur egungo Buenos Aires dugu Saad, De Rosa, Roselli, eta Moreno zinegile gazteen aitzakia, zio, helburu, begiko. Buenos Aireseko Zine Unibertsitateko ikasleak izanik, bertako ikaskide askoren laguntza estimagarria jaso dute argazkian zein ekoizpen lanetan. Bigarren aldiz bihurtzen da Unibertsitatea ekoizle. Lehendabizikoan, Moebius handia kaleratu zuten.