Alejandriako Zinemaldian irabazi zuen Dolors Payasen lanak merezi zuen saria. Alejandriako ikusleak eta epaileak lehenak izan ziren Elvira Minguezen lana goraipatzen. Dolorsek pantailara dakar bizi bizirik, borboka, kexu, borrokan dagoen emakumea. Alboan, alde, aurka, tira, dituen beste gizakiak bizitza, mundu, belaunaldi honetako, hartako, horretako eredu garbiak dira.