Begiak itxita, gizon batek pantailara dakartza haurtzaroko oroitzapenak Azerbaijanen jaiotako Mansur Madavi zuzendariaren luzemetraia honetan. Madavi Austrian bizi da duela 40 urte eta bertan hamaika laburrmetraia, dokumental eta zinema lan industrialak burutu ditu. Bost luzemetraiaren egile, 9 urtez ez du zinemarik egin. Indarberriturik dator Zinemaldira.