Psikologo batek hiri txiki batean kontsultagegia ireki eta bertako pertsonaia bitxiei zentzuzko aholkuak ematen hasiko da. Lau hilabete eskaxetan, eskualdeko psikologo ezagunena bihurtuko da. Entzuteko gaitasun handia erakusten du, pazienteen arazoetan engaiatzen da eta modurik ustekabekoenean laguntzen ditu. Bere paregabeko terapia estiloak eragin harrigarria izango du herritarrengan, ezin susmatuzko lekuetan ere maitasuna piztuz. Baina berak, besteen sekretuak aditzen dituen horrek, isilean gordetzen du berea, agian denetan izugarriena dena.