Aita baten eta bere bi semeen arteko istorioa da. Seme zaharrena ggarapen ekonomiko handiko Shenzhen aldera aberasteko asmoz joaten den bitartean, aita Pekinen gelditzen da bainu-etxe tradizional bateko bokaziozko arduraduna den seme gazteena zaintzen, atzeratu samarra baita. Ustez aita hil delakoan, seme zaharrena Pekinera itzultzen da eta bainu-etxearen magiaz eta honek komunitatean daukan garrantziaz konturatuko da. Bezero zaharrez inguratuta eta bainu komunitarioaren kulturak liluratuta, semeak familiaren eginbeharrez arduratu eta modernizazioak dakartzan arazoei aurre egin beharko die, hauek beregan eragina izango baitute.