1802ko uztailaren 23an, Doña María del Pilar Teresa Cayetana de Silva y Álvarez de Toledo, bere garaiko emakume eder, aberats eta liberatuenak, Albako dukesa gisa ezagunagoa zenak, galako afari bat eskaintzen du, eta hara gizarte maila altueneko jendea bertaratzen da. Biharamunean, Albako dukesa ohean hilik agertzen da egoera misteriotsuan. 40 urte ezkas zituen. Haren heriotzak Francisco de Goya, Manuel de Godoy eta Pepita Tudóri dukesarekin izandako harremana ekarriko die gogora. Hiru pertsonaia hauen aitormenek dukesaren hiltzailea agerian utziko dute, nahiz eta ikerketa ofizialak Albako dueksa heriotz naturalaz hil zela aldarrikatu.