Jaime dut izena. Nire amak nire aita abandonatu zuen eta nire aitak bere lana galdu zuen, eta ez dut uste hori bidezkoa denik. Horregatik lan egin nahi dut, horregatik eta nire aitari motoa ostu diotelako, eta berak lan berri bat aurkitzeko beharrezkoa duelako. Baina nik hamahiru urte besterik ez ditut, eta inork ez dit lanik eman nahi, eta ez dut uste hori bidezkoa denik. edonon lan mordoa dago neska-mutikoentzat, eta benetan debekatuta balego, ez luke inon lanik egon behar. Hortaz, nire amak ez dit lan egitea debekatuko, ezta lan-ikuskatzaileak ere. Eta debekatu izan balute, gu hirurak oraindik elkarrekin geundekeen, eta nire ama ez zen botagurea ematen didan gizon horrekin ibiliko. Familiarik ez badut, ezerk ez du zentzurik.