San Joan bezpera bero batez, konde zaharra bere lursailetik udako solstizioa ospatzera abiatzen da, Miss Julie bere alaba ederra zerbitzariekin bakarrik utziz. Miss Julie jota dago bere ezkontza-konpromisoaren haustura dela eta; etxeko morroeiekin dantzan eta edaten hasten da, baina hauek, jakina, ez dute beraietakotzat hartzen. Txispatuta dagoela, Jean lekaioarekin bakarka geldituko da. Jean guapoa da eta anrkista samarra, klase-sistemarekin erreta dago; halere bizitzan arrakasta erdietsi nahi du. Aspalditik Miss Julie gaztea behatu eta desiratzen du. Edanean eta hitz-aspertuan jardungo dute Jeanek azkenean neska sseduzitu arte. Tragedia zelatan dago ordea: Jeanek Miss Julie makurrarazi eta bere buruari kalte egitera bultzatuko du.