Nekazariaren semea den Nicolasek oso bizitza aspergarri eta gogorra darama bere guraso eta aiton-amonekin. Egun batean, Maria ezagutzen du, muinoetan bizi den eta bera baino zaharragoa den emakume bat. Nicolas erabat txunditzen du. Etxean, gauzak, gero eta okerrago doaz eta bere aitak, etsitua, bere buruaz beste egiten du. Etxaldea eta familia gainbeheran datoz: amak supermerkatu batean kutxazain moduan hasi beharko du, aiton-amonak zaharraren egoitzara eramango dituzte eta Nicolasek lan bila hasi beharko du. Azkenik, bere aiton-amonek utzio dioten muinetako etzalde abandonatua ustiatzea erabakitzen du. Bertara joaten da bizitzera, aiton-amonak zaharren egoitzatik atera eta, piskanaka, nicolas berarentzat eta bere familiarentzat berezko mundu bat berreraikitzen saiatuko da. Gainera, badu bizitzeko beste arrazoi bat: Maria.