Giza harremanen sufrimendu, estuasun eta bortizkeriari aurre egin behar dien herriko mediku baten eguneroko bizitza kontatzen digu; azken finean, jendea gaixotzen duen guztia du hizpide. Bere errukiak, estamentu medikuaren harrokeriaren aurkako errebeldiak eta bere gabeziez jabetzeak berezko sindrome bat sortaraqziko dute medikuarengan: "Sachs-en gaixotasuna". Pazienteen gaitzak entzun eta oharrak hartu besterik ez du egiten medikuak. Idaztea da bere terapia edo, nolanahi ere, bere analgesikoa. Pauline ezagutzen duen arte. Honekin sufrimendua (halabeharrezkoa dena) eta zoriontasuna (hau lortzea posible baita) onartzen ikasiko du.