Urte askotan, mutilak izan dira Dakarreko kaleetan egunkariak saltzen zituztenak. Sili, hamabi urteko neska herren bat egunkariak saltzeko asmoz kalera irteten denean, beren lurraldea delakoan, mutilek ez dute onartzen. Baina Siliri gauzak ondo ateratzen zaizkio: lehendabiziko egunean, norbaitek egunkari guztiak erosten dizkio, eta eskupeko ona ematen dio. Siliri diru mordoska hori bere lanarekin irabazi duela ez dio inork sinetsiko, eta horregatik poliziak atxilotu egingo du, gero joaten uzteko. Silik dirua bere amona itsuari itzalkin bat erosteko erabiltzen du eta gainontzekoa legenardunei ematen die. Biharmunean, beste egunkari-saltzaileak, neskaren arrakastaz jelosko daudenez, neska erasotzeari ekingo diote atzera ere.