9 urte dituen Stanleyk hil berri den bere aita Hy-ren arropak trenbidean aukitzen ditu eta txalupa zahar bateraino helduko da Hyrekin hil ondorengo bizitzaren misterioez mintzatzeko. Izan ere, Taking Hy une judu batek bere aitaren heriotza gainditzeko ahalegina aztertzen duen elegia lirikoa da.